دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور (2024)

یکی از شاگردان مدرسه شائولین از برادرانش می خواهد تا با استفاده از مهارت‌های رزمی‌شان یک تیم فوتبال تشکیل دهند…


یکی از پیروان مکتب شائولین، با برادر خود برای تشکیل یک تیم فوتبال و بهره‌گیری از مهارت‌های رزمی‌شان به منظور پیروزی در مسابقات تجدید دیدار می‌کند.


یک پیرو جوان شائولین با برادران دلسرد خود دوباره متحد می شود تا یک تیم فوتبال را با استفاده از مهارت های رزمی آنها به نفع خود تشکیل دهند.


یکی از شاگردان مدرسه شائولین سال‌ها پس از درگذشت استادش و در جریان وقایعی، ۵ برادر خود را متحد می‌کند تا مهارت‌های فراانسانی خود را در زمینهٔ هنرهای رزمی، در مسابقات فوتبال بکار بگیرند و شائولین کونگ‌فو را در میان مردم رواج دهند اما…


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


شائولین یک معبد مشهور هنرهای رزمی در چین است و همچنین فلسفه جسم و روان است. فکر می کنید ترکیب آن با فوتبال یک اکسیمورون است؟ اینجا نه. نه با یک شوت از راه دور.

Fung a.k.a. Golden Leg (Ng Man Tat) یک بار یک بازیکن قهرمان بود. سپس یک ضربه پنالتی را در یک بازی بزرگ از دست داد. در شورش بعدی ، جمعیت پای او را شکست و کارش به پایان رسید.

بیست سال سریع جلو بروید. Fung اکنون یک مدیر تجهیزات فرومایه برای Hung است که مربی تیم Evil است. زندگی فونگ به جایی نمی رسد. یعنی تا زمانی که با سینگ (استفن چو) آشنا شود ، پسری که حتی نمی تواند 60 together را برای خرید چند نان بخار شیرین جمع کند. اما او قدرت جسمی اژدها و قلبی خالص مانند یشم را دارد. او به عنوان ساقه پولادین توانا شناخته می شود.

آواز با موی (ویکی ژائو) ، که در نانوایی کار می کند ، دوست است. علی رغم آسیب شدید پوستی صورت او به او می گوید زیباست. با دستان او و چشم های فیلمساز ، حتی کار روزمره ساختن نان های بخار شیرین به یک اثر هنری تبدیل می شود.

سپس فانگ ، همراه با سینگ و پدرش ، آهن آهنی (وونگ کای یو) ، تنظیم می شوند در مورد وظیفه دلهره آور کردن همکلاسی های سابق سینگ برای تشکیل یک تیم فوتبال. مسابقات ملی به زودی رقم می خورد و جایزه اول یک میلیون دلار است.

اما راهی که باید ابتدا طی کنند تا زمانی که سنگلاخ باشد. همانطور که یک ضرب المثل چینی باستان می گوید ، عبور از شکاف در دو جهش عاقلانه نیست. به دنبال برخی از جلسات تمرینی غیرعادی ، فونگ مسابقه ای را با گروهی از اراذل و اوباش محلی ترتیب می دهد. بچه های فونگ پس از اینکه در اوایل ، هم از نظر جسمی و هم در امتیازات ، از بین رفتند ، انضباط را اعمال می کنند ، از شائولین استفاده می کنند و کار تیمی را یاد می گیرند. وقتی بازی تمام شد ، حریفان آنها بسیار تحت تأثیر قرار می گیرند ، آنها موافقت می کنند که به آنها بپیوندند.

سپس زمان مسابقات فرا می رسد. دوستی سینگ با موی عمیق تر شده است ، هرچند او امیدوار بود که این اتفاق چیز دیگری باشد. در این زمان ، او هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به زن جوان و زیبایی تبدیل شده است که سینگ همیشه می دانست که است.

هنگام ورود تیم فونگ به مسابقات ، هانگ با صدای بلند می خندد. اما با کمال تعجب و دلهره او ، تیم در دیدارهای ابتدایی خود به راحتی پیروز می شود. با این حال ، در مسابقه نیمه نهایی برابر تیم اژدها کاملا زن ، زمان سرگرمی و بازی به پایان رسیده است و آنها متوجه شده اند که با بازیکنانی روبرو هستند که هم از نظر توانایی و هم از نظر مساوی برابر هستند. این مسابقه یک مسابقه نزدیک است ، اما تیم Fung برتری دارد.

شب قبل از مسابقه نهایی ، سینگ به نانوایی می رود تا به Mui بلیط آن را بدهد ، اما متوجه شد که او دیگر در آنجا کار نمی کند ، دلیل قانع کننده اما او آخرین دوست خود را ندیده است ، که آرام آرام یاد گرفته است به خودش احترام بگذارد همانند آواز.

شرایط بازی نهایی خوش یمن است - تیم فونگ دیگر قبل از استادیوم خالی به جز خدمه نظافت ، اما برای استادیوم مملو از ده ها هزار هوادار. عملکرد شی زی یون و کائو هوا به عنوان مرکز و دروازه بان تیم ایول قابل توجه است. عکس های اولی به اندازه Sing و زورگیرانه و مبتکرانه است. مرحله دوم هیچ کاری انجام نمی دهد - او پلک نمی زند ، او کاملاً بی توجه است و عبور از کنار او غیرممکن است.

بنابراین ، آیا قهرمانان ما شانس های سرسام آور را پشت سر می گذارند و قهرمان مسابقات می شوند؟ من قصد ندارم به شما بگویم ، نه تنها به این دلیل که من یک قاعده در نوشتن نظرات دارم ، بلکه به این دلیل هم مهم نیست. فوتبال شائولین پیروزی یا باخت نیست. این در مورد بازی است. و عشق به آن و قلبی که در این سطح به بازی آن می پردازد.

فوتبال شائولین شدت آن است که نمی توان آن را نادیده گرفت یا نادیده گرفت یا فراموش کرد. نوعی پخش مثل سی دی های Rush بارها و بارها با باس تا ده. من صادقانه تعداد دفعاتی که با واضح بودن فیلمبرداری و همچنین جلوه های ویژه گفتم "اوه خدای من" را از دست دادم. برخی ممکن است آنها را بیش از حد ، بلاعوض یا حتی غیرضروری بدانند - و سر آیزاک نیوتون ممکن است به نقض قوانین فیزیک اعتراض کند - اما من اینگونه نیستم. آن را مجوز شاعرانه بنامید. یا فقط آنرا شائولین بنامید.

آیا این یک فیلم اکشن / ماجراجویی است یا یک کمدی عاشقانه؟ هر دو علی رغم عنوان جایگزین آن ، Kung-Fu Soccer ، من واقعاً فوتبال شائولین را کونگ فو نمی دانم. از آن ژانر فراتر می رود. جلوه های ویژه دیجیتالی گرچه صدها عدد دارند ، ستاره فوتبال شائولین نیستند. چو یا ژائو هم نیست. شائولین است. و شائولین نه تنها حاکم است ، بلکه سنگ هم می زند. آیا فوتبال شائولین یک خیال است؟ مطمئناً خالص و ساده است. اگرچه گاهی اوقات خیال پردازی نه تنها می تواند سرگرم کننده باشد بلکه جذاب ترین واقعیت ها را نیز القا می کند.

تنها شکایت واقعی من از فوتبال شائولین این است که ای کاش طولانی تر می شد ، مثلاً در تعاملات بین Sing و Mui و در بازی تورنمنت نیمه نهایی. فوتبال شائولین شما را علیرغم فقدان مواد مخدر ، برهنگی ، فحش و داشتن حداقل خشونت - بدون شاهکار کوچک - در لبه صندلی خود نگه می دارد. حتی اگر فوتبال شائولین با بازیگران کاملاً چینی در چین فیلمبرداری شده باشد ، فوتبال شائولین یک فیلم خارجی به نظر نمی رسد. حدس می زنم این به خاطر جذابیت جهانی فوتبال باشد. البته شائولین جهانی نیست. پس دوباره ، شاید باید باشد.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


فیلم های ورزشی تا حدودی بسیار طولانی بوده اند ، اما بسیاری از آنها به دلیل داشتن بیش از حد واضح ، قابل پیش بینی و کمبود داستان و شخصیت پردازی ، به خصوص در خارج از وضعیت فرقه به یاد ماندنی نیستند. با این حال ، چه اتفاقی می افتد که ژانر فیلم های ورزشی را با افزودن هنرهای رزمی و جلوه های ویژه برانداز کنید؟ در نهایت Shaolin Soccer توسط Stephen Chow ، یک کمدی ورزشی دوست داشتنی از چین به دست می آید که توسط مردم سراسر جهان مورد تحسین واقعاً خنده آور واقعاً خلاقانه قرار گرفته است ، و من نمی توانم بیشتر توافق کنم.

این داستان در اطراف یک راهب سابق شائولین به نام "پای قدرتمند فولاد" آواز می خواند که پنج برادر خود را متحد می کند ، بنابراین همه آنها می توانند مهارت های رزمی فوق انسانی خود را برای بازی فوتبال (فوتبال در هرجای دیگر) اعمال کنند و کائونگ فو شائولین را به توده های مردم بیاورند ، همه به کمک مربی معلول "طلای پا" فونگ برای رقابت با بزرگترین دشمن خود ، هونگ. از نظر مفهومی ، این داستان کاملاً رو به جلو به نظر می رسد ، اما در اجرا ، تماشای همه آنها به لطف هنرهای رزمی بسیار سرگرم کننده است. هر یک از شش برادر مهارتهای جنگی مشخص خود را به نمایش می گذارند که بسیاری از حرکات پیچیده و تنش تعلیق آمیز را به تصویر می کشد و باعث می شود بازی های آنها در تمرین و مسابقات کاملاً خیره کننده باشد. در حقیقت ، هرگاه آنها وارد تورنمنت نهایی می شوند ، هر زمان که بازیکن خاصی در تیم فونگ شکست بخورد یا فقط تقلا کند ، شهادت ویرانگر می شود و ما واقعاً نسبت به هر بازیکن احساس می کنیم.

صحبت از شخصیت ها ، خنده دار است تا ببیند که چگونه هر برادر قبل از تصمیم گیری برای پیوستن به بازی چگونه به پایان می رسد. سینگ یکی از سخت ترین پاهای کاراته است ، اما او مجبور است هنگام انجام بازی قدرت خود را کنترل کند و درک کند که چیز دیگری از بازی فقط با لگد زدن به توپ نیست. دیگر برادران مانند Iron Head ، Hooking Leg ، پیراهن آهنی ، Lightning Hand و Jeight Light Weest از شسته شدن مالباختگان در مشاغل خرده ریز به زودی نمایش توانایی های متمایز خود از قبیل ضربات سر ، نیروی صاف ، پرش بلند و زمین غلت زدن علاوه بر این ، با وجود اینکه همه آنها شسته شده اند ، انرژی و جذابیت آنها با یکدیگر طنز واقعی بسیاری را به فیلم ارائه می دهد و آنها را هیستریک و همچنین دوست داشتنی می کند. علاوه بر این ، فونگ مربی جدی تری در فوتبال نسبت به هونگ است ، زیرا هونگ از داروی خاصی برای تیم خود استفاده می کند در مقابل فونگ که جادوی واقع بینانه ای را در بازی فوتبال مخلوط می کند. سرانجام ، به نظر می رسد نانوای موی در ابتدا علی رغم مهارت هایش در تای چی ، علاقه معمول به سینگ به نظر می رسد ، اما احساسات سینگ نسبت به او در واقع نقش بیشتری در فیلم Shaolin Soccer بازی می کند ، و لحظات کنار هم آنها بیشترین قلب فیلم را فراهم می کند ، همدردی هر دو را به یک اندازه نشان می دهد.

اکنون از نظر جنبه های فنی ، خود استفن چو اظهار داشت که فیلم "حرکات برتر" CG و فوتبال جنبشی "از انیمیشن Captain Tsubasa ساخته شده است واقعاً روی صفحه نمایش نشان داده می شود. در حالی که CGI در آن زمان تازه شروع به بهبود کرده بود ، تأثیرات فیلم آنقدر خلاقانه و بسیار تخیلی است که نمی توان از زمان و تلاش زیادی برای آنها متحیر شد. هر زمان که فیلم از ضربه محکم و ناگهانی برای کمدی استفاده می کند ، اثر واقعاً جواب می دهد و فیلم عملاً به یک کارتون تقلیدی تبدیل می شود. ناگفته نماند ، حرکات کونگ فو نیز بسیار خوب تنظیم شده و دارای انرژی هستند و بدلکاری های چشمگیر بسیاری را به نمایش می گذارند که بیننده را لبه صندلی های خود نگه می دارند بدون اینکه بیش از حد تحمل شوند. هیچ یک از مبارزات مشابه نیست ، بنابراین تنوع زیادی در بخش اقدام وجود دارد که هم دوستداران فیلمهای سرگرم کننده کونگ و هم علاقه مندان به هنرهای رزمی را راضی خواهد کرد.

قبلاً هرگز فیلم ورزشی با این کالیبر ندیده ام و اکنون که دارم ، تک تک دقیقه های آن را دوست دارم. فوتبال شائولین ممکن است در نگاه اول یک فیلم عجیب و غریب به نظر برسد ، اما این دقیقاً همان چیزی است که باید وجود داشته باشد ، زیرا با آمیختن در حرکات باشکوه کونگ فو ، شخصیت های دوست داشتنی ، شوخ طبعی دزدکی و جلوه های ویژه عجیب و غریب و در عین حال خارق العاده ، کلیشه های فیلم ورزشی را بالا می برد. خواه طرفدار فیلم های ورزشی ، فیلم های کونگ فو یا حتی هر دو باشید ، لطفاً به فوتبال شائولین یک ساعت تماشا کنید و من تضمین می کنم که با هیجان و انرژی زیادی از آن بیرون خواهید آمد. آنها می گویند که مخلوط کردن دو ژانر مختلف می تواند بعضاً نتیجه معکوس بدهد ، اما فیلم هایی از این دست اثبات می کنند که ریسک کردن با دو ژانر مختلف تا زمانی که شما می دانید چگونه اجرای صحیح را انجام دهید ، فوق العاده نتیجه خواهد داد.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


با عرض پوزش از شانسی که این یک قطعه طولانی است! ^_^

چ، کسی که گفت این یک پو کاملا غیرقابل تماشا بود و همه می‌گویند با توجه به تاثیر "ببر خیزان" عالی است. یا رئیس حسودی از استودیو دیگری است یا کسی که - = جدی = - روز وحشتناک. مثلاً، روزی به قدری وحشتناک که حتی فوتبال شائولین هم نمی‌توانست همه چیز را روشن کند.

با اظهارات من بدون شک هیچ تأثیری بر CTHD وجود ندارد - تا زمانی که به اینجا رسیدم نمی‌دانستم که از دور تا این حد معروف است. . با پیگیری رکورد دانلود شده در رایانه شخصی خواهر و برادرم، فقط به دنبال یک منو/کاور تریم واقع گرایانه بودم تا بتوانم اجرای بد VCD دست ساخته شده با حداقل دست خود را اجرا کنم (حتماً 115 متر در یک بشقاب کودک! VBR همراه شماست) تا بتوانم آن را پخش کنم. همراهان PC-phobic. واقعا فیلم باحالی است! پس از تماشای آن، تا حدودی از این که به هیچ وجه در بریتانیا در حوالی ساعت تحویل منحصربه‌فردش نمایش داده نمی‌شود، آزارم می‌دهد - شبیه پرنسس مونونوکه، که مدتی بعد با آن آشنا شدم و در حدود 5 فیلم نمایش داده شد. آیا اکنون باید دی وی دی را جستجو کنید زیرا این دانلود احتمالاً از یک نوار خصوصی گرفته شده است، واقعاً کیفیت رد شده است :) و چیزهای دیگر توسط استیو چاو که هرگز در مورد او نمی دانستم. چه کسی می گوید که وب باعث فروش می شود؟

بنابراین این احتمال را در نظر بگیرید که یک کافر غربی مانند من بخشی از جوک ها را متوجه نمی شود یا برخی از آنها را کاملاً از دست می دهد. ما در هر صورت می توانیم به آنچه در آنجاست مشکوک شویم و برای مدتی در مورد آن گیج باشیم. همچنین، بسیاری از آنها که غیر قابل انکار واضح تر هستند، برای تنها ماندن کافی هستند. زیرنویس‌های حاشیه‌ای از بین رفته (تفسیرهای کمی غیرمعمول - «من برای بازی فوتبال اینجا آمده‌ام!» و اشتباهات تماماً خلاصه می‌شود)

طرح داستان، اگر تا حدودی سبک آن معمولی باشد، دارای به‌اندازه کافی مناسب است و به طور مثبت تفسیر هالیوودی از آن حذف نشده است. یک ایده هوشمندانه از جوهر وجود دارد، چه با پیرنگ فرعی در میان Sing و Mui - نه چیز استاندارد، ساده و سر به پا، احساسات عاشقانه فیلم. همچنین، برادران فارلی (و استیو مک کوئین) به طور موثری به ما معده کافی برای مدیریت ناخالصی تخم مرغ خام جلیقه وزن توبی (کم وزن؟!) داده اند. ترتیبات فعالیت، آنچه می توان گفت، ماتریکسی-باحال هستند، اگر در هر زمان تا حدودی کمتر قابل تصور باشند. با این حال، در آن نقطه، ما فراتر از چیزهای کونگ فو شائولین سبک HK صحبت می کنیم، کار سیمی اغراق آمیز همان چیزی است که ما برای آن آمده ایم، لعنت! و منفی، مسابقات فوتبال با آنچه که در واقعیت مشارکت می‌بینید، فاصله زیادی دارد. با این حال، در آن نقطه، افراد از قدرت‌های شائولین جادویی استفاده نمی‌کنند تا مقاومت را از بین ببرند، بنابراین در آنجا هم سست شوید.

صحنه رقص... چه می‌توان گفت... هم به طور متواضعانه مسخره می‌کنند و هم ضرب و شتم الاغ از جشنواره پنیر بالیوود معمولی به طور همزمان. (قاچاق ها هستند - عالی، بدون کاهش!). بعلاوه... فیلمی بی‌تردید!

فیلم فوق‌العاده‌ای که به سختی می‌توان فوکوس‌های وحشتناکی را در آن انتخاب کرد. پنهان‌کردن عمدی چهره زیبای موی با موهای نامرتب و زخم‌های شدید یکی از آنهاست، با این حال یک طرح است. نقطه. روشی که شش یا هفت نفر از گروه دوازده نفری (11 + فرعی)، آنهایی که شائولین را آماده می کنند، واقعاً کارکرد کمی دارند، چیز دیگری است. دقیقاً چه کاری انجام می دهند؟ به سادگی در آنجا اعداد را جدا می کنید و برای سوار شدن می آیید؟ خوب نگاه کن و ببین چقدر جهت گیری آرام در پیچش O_o

شائولین کونگ فو ژنگ! خداروشکر، بدون شک.. آهنگ قابل احترام برای یک فیلم HK (از طرف دیگر، تعداد زیادی از فیلم هایی که بعد از 85 ساخته شده اند را ندیده ام) من انگلیسی هستم، اما دستورالعمل ها باید برای یک بار منحنی شوند.. فوتبال شائولین این عنوان بسیار سریعتر و ارجح تر از فوتبال کونگ فو است

در کل، جذاب تر از بازی افتتاحیه جام جهانی بریتانیا و سوئد است. و این فقط شروع است یا کمتر یک طول مشابه! 8/10 در هر صورت.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


در همان لحظه، نسخه تکراری Shaolin Soccer که دیدم، زیرنویس‌های وحشتناکی دارد. یکی از قهرمانان بنیادی عصبانی است که او «بی‌خطر» می‌رود و مربی به بازیکنانش می‌گوید «فوتبال را بزنند». من اطمینان دارم که فوتبال شائولین برای بازارهای زبان انگلیسی کشف شده است.

اکنون با این فاصله دور می‌توانم به شما اطلاع دهم که این چه فیلم خارق‌العاده‌ای است.

فوتبال شائولین با فوتبال شائولین شروع می‌شود. فلش بک به دور فوتبال «پای طلایی» را می‌بینیم که دانش‌آموزی را سرزنش می‌کند («پای طلایی» که در نمایش‌های مشابهی به عنوان «مشت شگفت‌انگیز کوه بلند» نامیده می‌شود). پس از اینکه لگ درخشان یک ضربه آزاد را از دست داد، گروه به زمین حمله می‌کنند و پای درخشان او را با چوب می‌شکنند و پو را از او خارج می‌کنند. در همین حال دانش آموز پوزخند می زند. به آینده برو و دانش آموز در حال حاضر مدیر مسابقات فوتبال ارشد HK و "تیم شیطان" خودش است. او به همین ترتیب با پای برلیانت که اکنون معلول است بسیار بد رفتار می کند.

پای طلایی در حال حاضر با "پای آهنی شائولین" برخورد می کند که به او پیشنهاد می کند کونگ فو را نشان دهد. برلیانت لگ انکار می کند تا زمانی که متوجه شود که ضربه ایرون لگ چقدر می تواند باورنکردنی باشد. در حال حاضر آنها چیزی برای نشان دادن به یکدیگر دارند.

و با راهنمایی خواهر و برادران شائولین عجیب و غریب پاهای آهنین (و چند کودکی که در یک بازی کتک زدند) قدرتمندترین خدمه فوتبال در هنگ کنگ را تشکیل می دهند. اما سوپر جنگجویان در "تیم شیطانی" که به آنها نیاز دارند تا برای قهرمانی بجنگند.

اگر همه اینها ظالمانه به نظر می رسد، خوب است.

SS همه طوفان سواران را یکپارچه می کند- بهبود نوع CGI و Slug Time با تقلید واقعی شگفت انگیز (ملودی "شائولین عالی است" طنز است). نتیجه یک کیسه ترکیبی برجسته از سبک ها است که هرگز خسته کننده نمی شود.

جالب ترین چیز ابزاری است که شائولین واقعاً با آن فوتبال بازی می کند. آنها اساساً آن را به داخل محوطه مجازات می‌برند و سعی می‌کنند آنقدر به دروازه‌بان ضربه بزنند که دست‌هایش می‌شکند. آنها این را دوباره تکرار می کنند تا زمانی که به گل برسند. هنگامی که گروه دیگر در موقعیت شوت قرار می گیرند، هیچ کس محافظت نمی کند و همه به سادگی در آنجا غافلگیر می شوند زیرا مهاجم به دنبال مدیری که به طور مداوم آسیب دیده است می رود. برای هر فردی که علاقه ای به فوتبال دارد، این فقط طنز است. به دست آوردن و نکوهش فوتبال (یا عدم وجود آن) در فوتبال شائولین شبیه بررسی دقیق «زین های شعله ور» به دلیل به تصویر کشیدن آن از غرب وحشی است.

فوتبال شائولین فقط یک فیلم خارق العاده است. این سرگرم کننده است، بیش از حد وحشیانه نیست و در بیشتر موارد دینامیت است. به نظر من برای کل خانواده مناسب است (به نظر من با فرض اینکه آنها به اندازه کافی بالغ هستند که از زیرنویس ها آگاه باشند، به نظر من به اندازه کافی بالغ هستند که تماشا کنند).

مطمئنا احمقانه است، اما پس چه؟ این جذابیت کودکانه در کل چیز است که آن را بسیار دوست‌داشتنی می‌کند.

و پایانی که همه می‌دانند کونگ فو به سادگی عالی است.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


این یک فیلم فوق العاده است. این باعث می شود که آنها پیشرفت های پیشرفته ای داشته باشند، فیلمبرداری استثنایی است و بازیگری درجه یک است. به هر حال، اگر از طرفداران استیون چاو هستید، احتمالاً با گریه و قهقهه روی زمین حرکت نخواهید کرد. به احتمال زیاد شما به همان اندازه مشتاق و مضطرب خواهید بود که ممکن است تعجب کنید. من را اشتباه نفهمید - فوتبال شائولین هنوز یک طنز استیون چاو است، اما به طور کلی به اندازه تعداد قابل توجهی از فیلم های او جالب نیست. فوتبال شائولین نسبت به تلاش های گذشته او توسعه یافته تر است. هنوز هم مؤلفه‌ی مضحک بودن در اینجا وجود دارد، با این حال آنقدر زمان صرف شد که با تزیینات، آرواره‌ی مخاطب را از بین ببرد که زمان زیادی برای خندیدن باقی نماند. با این حال، دیدن بازگشت دوباره استیون چاو به صفحه نمایش بسیار عالی است.

استیون چاو نقش یک فرد بدبخت را بازی می کند که تمرکز اصلی او در زندگی شائولین کونگ فو است. او معتقد است که جهان باید کونگ فو را بیاموزد و به نظر او می تواند به همه کمک کند. او با مردی آشنا می شود که باید مربی فوتبال باشد و در نهایت به این نتیجه می رسند که ترکیب این دو احتمالاً هوشمندانه است. فوتبال شائولین معادله بسیاری از بازی ها/کمدی ها را دنبال می کند. گروه اسب تاریک از افسانه‌های غیرممکن جمع‌آوری شده است که در تقابل با گروه uber (در اینجا این گروه حتی "تیم مخرب" نامیده می‌شود) جمع‌آوری شده‌اند که تلاش می‌کنند با وجود همه چیز و بدون توجه به هر چیزی برنده شوند. فوتبال شائولین بدیهی است که برداشت متفاوتی از کلاس دارد و یک تغییر احیاگر است. مانند تمام فیلم های استیون چاو، یک داستان عاشقانه نیز وجود دارد. چیزی برای همه. من هنوز فرم طولانی را ندیده ام، با این حال نگرانم. من فوتبال شائولین را گرامی می‌داشتم.

این سرگرم‌کننده‌ترین فیلم او با استفاده از هر وسیله‌ای نیست، با این حال بدون شک در واقع پیشرفت‌ترین فیلم اوست. چیزی که من را جذب می کند این است که آنها می توانند انرژی و پول زیادی را روی تزئینات سرمایه گذاری کنند، با این حال در آن مرحله فیلم را با موقعیت چرخشی وحشتناکی ارائه می دهند. صدا غالباً کمرنگ می‌شود که انگار عجله‌ای است یا به احتمال زیاد، هنرمندان به این موضوع اهمیت نمی‌دهند که وقتی به استودیو می‌روند تا همه‌ی گفتمانشان را بچرخانند. هنوز - من به فوتبال شائولین 8/10 می دهم. من با انرژی فوتبال شائولین را تجویز می کنم - حتی برای افراد تازه کار استیون چاو (به سادگی بدانید که او در فیلم Shaolin Soccer های مختلف بسیار باهوش تر از این است). این بر روی DVD و VCD در هنگ کنگ قابل دسترسی است - هر دو بسیار ساده از خرده فروشان آنلاین. VCD فرم محدودتر است و کیفیت آن بیش از حد عالی نیست، با این حال در چارچوب ذهنی کانال چپ است که مراقب زبان کانتونی است و کانال سمت راستی که با ماندارین سروکار دارد. در زیر به 3 گویش مجزا (شامل انگلیسی) خوانده می شود. DVD دارای یک تراک DTS است و فرم طولانی فیلم است. در صورتی که قصد دارید آن را دریافت کنید (که باید آن را دریافت کنید) دو دلار اضافی را برای DVD بپردازید.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


برای شروع، اینجا در بریتانیا ما به طور کلی به آن به عنوان فوتبال اشاره می کنیم، هیچ کس آن را فوتبال نمی نامد. به همین سادگی فکر کردم که این را بیان کنم زیرا متوجه شدم که تعداد زیادی از آمریکایی ها آن را فوتبال می نامند و برای آنها یک مسابقه فوتبال یک بازی کاملاً غیرمنتظره است (و من به احتمال زیاد در این نظرسنجی به جای فوتبال از فوتبال استفاده خواهم کرد). در هر صورت، کم و بیش، طرح داستان درباره تلاش استفن چاوز است تا کونگ فو شائولین را به گونه‌ای جمع کند که جمعیت انبوهی به آنجا بروند. با کمک یک بازیکن سابق، که در حال حاضر یک فرد چالش برانگیز است، پس از یک اتفاق ناگوار که پس از پذیرش پول خاموش رخ داد، او تلاش می کند تا خواهر و برادرهای شائولین قبلی خود را برای کمک به او در کادربندی یک تیم فوتبال استخدام کند.

من تماشا کردم. فوتبال شائولین با توجه به پیشنهاداتی که به خود مسابقات فوتبال اشاره می کرد، اما من فیلمی را ندیدم که دقیقاً به همان اندازه سرگرم کننده باشد. اعتراف می کنم که دقایق زیادی در فیلم Shaolin Soccer وجود دارد که یا به طرز وحشتناکی درهم و برهم یا خنده دار می یابید (به عنوان مثال، دو پیشرفت گروهی که در نیمه کاره با آن روبرو می شوند - چند خانم جوان که نقاب مردانه دارند). خواهران و برادران تقلید بسیار زیادی ارائه می‌کنند، که برخی از آنها بسیار ارزشمند است (من در مقابل کسی مقاومت می‌کنم که به یک قطعه از آماده‌سازی شامل چند تخم مرغ پوزخند نزند). بدیهی است که هر خواهر و برادر توانایی خود را برای گروه به ارمغان می آورد (فرد چاق که می تواند در سطوح باورنکردنی پرش کند، همنوع با سر آهنین، همکار با شکم قوی)، و بدیهی است که ستاره چاو، که ضربه ای فوق العاده قوی دارد.

در مورد فعالیت، فیلم فوق‌العاده است، با این حال در آخرین مسابقه در برابر گروه Underhanded که با استروئید سیفون شده بود (نام باورنکردنی، می‌دانید که فیلم خیلی از خودش ساخته نیست). اینجاست که فیلم در حالت OTT به حالت کامل می‌رسد، از جمله عکس‌هایی به سمت هدف که آثار آواز به جا می‌گذارند، توپ‌هایی که به پلنگ تبدیل می‌شوند، و نماهایی که به معنای واقعی لباس‌های افراد را پاره می‌کنند. اوج فوق‌العاده‌ای برای فیلم است، هماهنگی فوق‌العاده‌ای دارد و ارزش دیدن فیلم را برای این بخش به تنهایی دارد.

پیشنهاد می‌کنم این را ببینید. فوتبال شائولین اکنون بر روی DVD قابل دسترسی است، و بدون زبان محلی است، بنابراین دلیل واقعی برای دریافت نکردن آن ندارید (اما این یک DVD هنگ کنگ است، با این حال، هر یک از موارد اضافی زیرنویس دارند، و من شک دارم که فیلم به دنبال آن باشد. یک دی‌وی‌دی عالی در غرب - حتی یک برجسته سبک "خرگوش سفید را دنبال کنید" و یک آهنگ DTS - که بسیار عالی است!).


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


با توجه به اینکه من عمیقا از فوتبال متنفرم، این شگفت انگیز است که فوتبال شائولین را دوست دارم. این احتمالاً یکی از جالب ترین طنزهایی است که من دیده ام، خوب در تمام دوران! داستان به اندازه کافی ساده است، حتی به صورت زیرنویس. جمعی از کشیشان شائولین سابق، که در حال حاضر مردم عادی هستند و هیچ کس نیستند (پس از تسلیت بسیار زیاد) توسط مربی خود، یک بازیکن سابق فوتبال مجروح، متحد می شوند. هدف اصلی آنها غلبه بر گروه موذی به رهبری یک همکار و در حال حاضر مخالف مربی آنها است. جایزه؟ تمایز و ثروت، و همچنین شروع یک شهر دیوانه کننده کونگ فو شائولین در سراسر جهان.

برخی افراد در مورد زیرنویس ناخوشایند انگلیسی ابراز نگرانی کرده اند. من به هیچ وجه از تیتراژ آن بدم نمی آید، به سادگی به طنز فیلم می افزاید. "به چه دلیلی دارم BLAD می روم؟" یک نفر می گوید او به طور ضمنی به بره اشاره کرد، اما با این اشتباه سرگرم کننده تر است. به همین ترتیب، آنها به توپ فوتبال به عنوان "فوتبال" اشاره می کنند. "فوتبال در اطراف آنجاست، چگونه می توانید آن را ضربه بزنید؟" فراتر از ارزش فیلم طنز عمدی خود را نیز دارد. از صحنه‌ی خنده‌دار با ششم که به‌طور کامل برای بازگرداندن تخم‌مرغش قانع نشده است، تا وحشتناک‌ترین اعدام باشگاهی جهان تا به حال، فوتبال شائولین شما را به حال خود رها خواهد کرد. نیازی نیست که از «چینی‌ها در جوک‌ها» مانند آهنگ کالیفرنیا دریمینگ آگاه باشید یا از آنها استفاده کنید، فقط یک نگاه به گروه فوتبال جامائیکا بیندازید، و برای خنده کردن هر کسی در هر کشوری کافی است.

تکنیک‌های رزمی در احساس مرسوم فیلم‌های مبارزات تن به تن ارائه نشده است، اما مطمئناً فوتبال شائولین مبارزه تن به تن نیست، یک تقلید است. با این اوصاف، فکر نکنید که این کار کاملاً بدون فعالیت است، مطمئن باشید که یک لگد زدن مناسب یا ده صحنه مناسب در فوتبال شائولین وجود دارد. در اندازه 9 شروع، من به فوتبال شائولین 18 می دهم، واقعاً بسیار عالی است!


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


برای مدتی طولانی و از زمانی که برای اولین بار آن را دیدم، فیلم شماره 1 من هفت سامورایی بوده است. امروز، با تماشای «فوتبال شائولین» در دی‌وی‌دی برای سومین بار در دو روز، اکنون آن را به عنوان یک فیلم ایده‌آل انتخاب کرده‌ام، شاید برخلاف فیلم حماسی کوروساوا. من یک همراه دارم که از طرفداران جدی فیلم است، اما دوست داشتنی ترین فیلمش "Caddy Shack" است. Shaolin Soccer است که Caddyshack با شبکه ملاقات می کند و ببر شکارچی را ملاقات می کند، مار بالدار کنار گذاشته شده با همه چیز ملاقات می کند و به همین ترتیب یکی از منحصربفردترین و خلاقانه ترین فیلم های سینمایی انحرافی در 10 سال گذشته است. چاو در سطح حرفه خود به عنوان سرگرم کننده و تهیه کننده است و تزیینات هنگ کنگ به هنجارهای هالیوود رسیده است - با این حال آنها فعالیت های بسیار درخشان تری نسبت به بیشتر موارد هالیوودی، به ویژه کمدی ها، با آن دارند. هر علاقه‌مند به فوتبال (یا اتاق اورژانس SOCC که شما آن را می‌نامید) ارزش خواهد داشت که این بهترین تصویر از فوتبال است، شاید هر بازی در نحوه فیلم‌برداری و تصویربرداری آن. چاو می‌فهمد که چگونه فیلم‌های فعالیتی و پروزائیسم‌های تکنیک‌های رزمی بفرستد، در عین حال سبک بصری هیجان‌انگیزی را مانند هر فیلم فعالیت جنگی تن به تن ایجاد کند. بخشی از عکاسی با دوربین پرتابه به سبک چارچوب، بخشی از اجزای خلاقانه‌تر فوتبال رویایی، و پایانی که از نظر روایی عالی است، صمیمانه متحرک است، و همچنین شکم به شدت سرگرم‌کننده است.

من آن را ساخته‌ام. هدف اصلی من این است که نسخه تکراری خود را از فوتبال شائولین به همه کسانی که می شناسم قرض بدهم و به هر تعداد از افراد در مورد آن به عنوان عاقلانه بگویم. من شنیدم که توسط یک زنجیره پراکندگی آمریکایی دریافت شده است، بنابراین سعی کنید آن را ببینید، یا حتی با فرض اینکه آن را در محله خود در China Town می بینید، آن را دریافت کنید. HIY-YAH!!!!


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


به احتمال زیاد می‌توانم فوتبال شائولین را در 3 کلمه خلاصه کنم، کاملاً عجیب و غریب است. هرگز فیلمی از هنگ کنگ را ندیده بودم که آنقدر خوب ساخته شده باشد که با فیلم های ساخته شده در هالیوود مطابقت داشته باشد. فوتبال شائولین بدون استثنا بهترین فیلم تاریخ هنگ کنگ است. من فوتبال شائولین را چندین بار از زمانی که دی‌وی‌دی را خریداری کرده‌ام، تماشا کرده‌ام و پیش‌بینی می‌کنم زمان بیشتری را ببینم. طرح داستان در فوتبال شائولین بسیار ناچیز است و معمولاً در هالیوود تکرار شده است. برای مثال، تصاویر متحرک، اردک‌های قدرتمند، خرس‌های خبری وحشتناک، و بیمار انگلیسی از این طرح استفاده کرده‌اند. این اساساً داستان نمونه‌ای از لانگ‌شات‌هایی است که انتظارات را نادیده می‌گیرند و از طریق اطمینان و همکاری به «اهداف» خود می‌رسند. داستان واقعی حول محور Strong Steel Leg Sing می‌چرخد، یک شائولین حرفه‌ای پس از فارغ‌التحصیلی که به دنبال روشی برای گسترش درس‌های کونگ‌فو شائولین در یک بسته فعلی بکر برای اکثریت است. پس از ملاقات با Brilliant Leg Fung، یک فوتبالیست آبرومند قبلی که برای از دست دادن یک هدف، پول خاموش را پذیرفته بود، آنها تصمیم می گیرند یک گروه فوتبال را با دیگر خواهر و برادران شائولین سینگ تشکیل دهند (هر کدام تخصص خاص خود را دارند). صحنه پایانی که در آن افسانه‌های شائولین ما باید با گروه بدخواهان مقابله کنند، احتمالاً بهترین صحنه در هر نقطه‌ای است که در سلولوئید گیر می‌افتد... نزدیک به سگ انگل لزج از Bones... این چیزی است که هیچ چیز بهتر از آن نیست. فوتبال شائولین فیلمی است برای هر فردی که تکنیک های رزمی را دوست دارد، برای هرکسی که فوتبال را دوست دارد و بیشتر برای هر فردی که فیلم های متحرک را دوست دارد. فوتبال شائولین از من 10/10 می گیرد و باید چیزی بسیار مشابه از شما بگیرد. استفان چیاو یک هنرپیشه فکین است.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


احتیاط: .:!این یادداشت/مقاله حاوی اسپویلرهاست مطالعه نکنید مگر اینکه مایل هستید به خوبی قابل درک است، با این حال اهمیتی در آن وجود دارد، یک آدم ولگرد در جاده ها که می خواهد تکنیک های رزمی خود را تمرین کند، اما به سختی فکرش را نمی کند. او با یک نفر فکر می کند که در جاده ها نیز ملاقات کند. آنها تکنیک های رزمی قدیمی خود را با همکاران یا خواهران و برادران خود جمع می کنند و یک گروه تازه کار برای دفع گروه نفرت انگیز تشکیل می دهند: گروه بدخواه.

قبل از همه اینها، عملاً همه "برادران" آنها دست خود را به قدرت جنگ دستی از دست داده بودند، آن را نادیده گرفتند و برای ادامه زندگی دیگر راهی شدند. همانطور که آنها به تدریج از مکیدن وحشتناک بالا می روند، قدرت های خود را به خاطر می آورند، یک بار دیگر جمع می شوند و با حمایت این متخصص نان که او در مغازه نان فروشی ملاقات می کند، به تدریج به عنوان بالا می روند. در پایان، آنها گروه زیرک را به شیوه های جنون آمیز خود شکست می دهند و پیروز می شوند.

از آن روز، همه از مبارزه تن به تن با چیزهایی استفاده می کنند، به عنوان مثال، ترک وسیله نقلیه، قطع درختان و غیره. فوتبال شائولین نیز دارای محورهای طنز متعددی بود، به من اعتماد کنید، آن را دریافت کنید، چند بار تماشا کنید یا هر زمانی که همراهان شما آمدند، آن را به همراهان خود امانت دهید و در صورت خنده اعضای خانواده به من اعتماد کنید. یک زندگی کسل کننده .... پر از افراد غیر نزدیک به خانه .... jeez

فیلم عالی. 8 از 10


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


من یک آمریکایی را برای فوتبال شائولین دیدم و از درون به این فکر کردم که "چه فکر شگفت انگیز و خاصی برای یک فیلم"! من لرد هنگ را تماشا کردم که زیرنویس آن را بریده بود. تریلر ایالات متحده باعث شد به نظر برسد که یک فیلم کودکانه است. شبیه به یک نوع جالب هنگ کنگی از "لیدی باگ". به هیچ وجه نبود. این یک فیلم کاملاً بررسی شده و اجرا شده درباره شائولین کونگ فو و فوتبال بود (خیلی شبیه عنوان می گوید - درست است). طرح بسیار شبیه به چند بازی و همچنین تصاویر متحرک کونگ فو مونتاژ شده است. گروه را جمع آوری کنید، آموزش دهید، سپس، در آن نقطه، با نبرد عظیم مبارزه کنید یا رویداد اصلی را بازی کنید (در واقع آنها در فوتبال شائولین معادل هستند!).

تزیینات درست در زمانی که لازم بود مورد استفاده قرار گرفتند و عالی به نظر می رسیدند. . برنامه های سرگرم کننده ای در «ماتریکس»، «پارک ژوراسیک» و «بازی مرگ» بروس لی وجود دارد. من واقعاً چند بار از خنده غرش کردم و بخش بزرگی از بقیه را لبخند زدم. در فرصتی که می‌توانید DVD را دریافت کنید، پیشنهاد می‌کنم این کار را انجام دهید، اما اکنون انجام دادن آن سخت است. دیزنی/میرامکس فیلمی را با نام ارائه می کند و دارای آزادی های پراکندگی نخبگان است، بنابراین آنها به معاملات فیلم در خارج از کشور پایان دادند. با این حال به اطراف نگاهی بیندازید و آن را در خارج از هنگ کنگ خواهید یافت :)


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور و با زیرنویس فارسی در فیلمازون.


عنوان ایالات متحده برای این "فوتبال کونگ فو" به جای فوتبال شائولین است. این باعث تاسف است، زیرا افرادی که فیلم های جنگی تن به تن را دوست ندارند، از آن دوری می کنند. این یک فیلم کونگ فو نیست. در واقع اساساً هیچ کونگ فوی در آن وجود ندارد، بدون شک مبارزه با هر نوع آن.

این یک فیلم مثال زدنی «شرورهای ورزشی» است. یک حرفه ای کونگ فو شائولین در جستجوی روشی است تا کونگ فو خود را به اکثریت برساند، و با کمک یک ستاره شرمنده قبلی فوتبال، با دوستان شائولین گیج خود کنار می آید و وارد مسابقه می شود. چیزی که در نهایت به آن دست می یابید به احتمال زیاد سرگرم کننده ترین فیلم چند سال اخیر است، با همه چیز در آن. اساساً باید باور کرد که باید باور کرد.

یک ابراز احتیاط - این بررسی اولین فیلم کانتونی است که در DVD قابل دسترسی است. فوتبال شائولین یکی از چندین فیلم از هنگ کنگ است که اخیرا توسط Buenavista برای تخلیه در ایالات متحده خریداری شده است و قرار است در سال 2003 در یک ساختار نامگذاری شده، تغییر یافته و به طور کلی قصابی شده تحویل داده شود. برای احمق ها سلیقه ای تر است. من تریلر این اقتباس جدید را دیده ام و وحشتناک است.


دانلود فیلم Shaolin Soccer 2001 (فوتبال شائولین) دوبله فارسی بدون سانسور (2024)
Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Melvina Ondricka

Last Updated:

Views: 6132

Rating: 4.8 / 5 (68 voted)

Reviews: 91% of readers found this page helpful

Author information

Name: Melvina Ondricka

Birthday: 2000-12-23

Address: Suite 382 139 Shaniqua Locks, Paulaborough, UT 90498

Phone: +636383657021

Job: Dynamic Government Specialist

Hobby: Kite flying, Watching movies, Knitting, Model building, Reading, Wood carving, Paintball

Introduction: My name is Melvina Ondricka, I am a helpful, fancy, friendly, innocent, outstanding, courageous, thoughtful person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.